sobota, 27 sierpnia 2016

RECENZJA: Restauracja CLASSIC w Poznaniu! "Wyśmienite dania z grilla".



Miałam dzisiaj niezwykłą przyjemność zjeść w restauracji Classic na Starym Rynku w Poznaniu.

Musze powiedzieć, że restauracja ma bardzo dobrą lokalizację. Nie trudno tam trafić.

Wnętrze restauracji jest niezwykle przyjemne. Szczególnie pasuje gdy ktoś przyjdzie sobie wieczorem ze znajomymi.



Ja jednak postanowiłam w tak piękny i słoneczny dzień usiąść sobie na dworze.
Bardzo ładne drewniane stoliki podobnie jak i krzesła, na których położone miękkie poduchy przez co bardzo komfortowo się siedzi.

Dania są bardzo różnorodne. Trzeba jednak przyznać, że "typowo męskie". Bardzo duży wybór mięs. Dodatkowo porcje także robią wrażenie. Ja po zjedzeniu całego posiłku czułam się zdecydowanie nasycona. W końcu dostałam porcję, która ważyła 570g.!

Ja postanowiłam na mięso drobiowe. A konkretnie na:
Shoarmę drobiową czyli opiekane mięso drobiowe, ryż biały, sałatka wegetariańska oraz sos tzatziki.

Muszę przyznać, że jedzenie było na prawdę dobre.
Moje serce podbił sos, który był idealnie przyrządzony. Podobnie jak mięso. Idealnie podpieczone. Nie było suche ale za razem nie było tłuste. Plus za "panierkę", której w sumie nie było ponieważ za panierkę posłużyły pyszne przyprawy.
Niewątpliwym plusem była także sałatka, która była zrobiona ze świeżych warzyw.
Nie zrobiono czegoś takiego jak w niektórych restauracjach, że dano "mix sałat" z paczki tylko faktycznie widać było, iż duże kawałki warzyw są krojone przez człowieka a nie maszynę.
Jedyne co mi średnio przypasowało to ryż. Ryż, który według mnie był lekko twardy. Niemniej jednak może to i dobrze. Dla naszego zdrowia zdecydowanie taki ryż jest lepszy niż np. rozgotowany.
Według mnie tanie mogło mieć ok. 550kcal.



Ceny są zdecydowanie zadowalające.
Ja za cały mój posiłek zapłaciłam 22zł. Czyli w stosunku jakości do ceny wydaje mi się, że jest na prawdę tanio.

Coś o czym chciałam również wspomnieć to obsługa. Z tego co zauważyłam, pracują tak sami mężczyźni. I to bardzo mili panowie. Uśmiechnięci, żartobliwi, na luzie ale za razem bardzo profesjonalni. Miło słyszeć, że kelner wie z czego składa się np. sałatka.



Czas oczekiwania na danie jest bardzo krótki. Aż mnie troszeczkę to zdziwiło. 10 minut czekania na posiłek to jednak bardzo mało. Z jednej strony fajnie ale z drugiej człowiekowi przychodzi na myśl, że danie może być odgrzewane.
Jednak po chwili namysłu doszłam do wniosku, że w sumie takie danie zajmuje mało czasu do przyrządzanie w restauracji.

Ja zdecydowanie jestem na TAK. Na prawdę przyjemna restauracja. Myślę, że jeszcze kiedyś do niej zajrzę i wam też do gorąco polecam.

Link do strony internetowej restauracji: http://www.restauracjaclassic.pl/



A wy co myślicie o Classic? Byliście już tak kiedyś? Podzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzu!
A jeżeli podoba Wam się mój blog to zapraszam do obserwacji! ;)

1 komentarz:

  1. Wydaję mi się, że to piękne klimatyczne miejsce:) Będąc w Poznaniu na pewno się skuszę, bo lubię takie klimaty :) jeżeli masz ochotę zapraszam na mojego bloga dotyczącego zdrowia :) Oczywiście zaobserwuje ponieważ twój blog rokuje bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń