poniedziałek, 29 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL: 5 pomysłów na pyszne SHAKE!

1. Mocha shake.

- kawa - 1 łyżeczka
- banan - 35g.
- odżywka białkowa - 10g.
- mleko - 300ml.
- orzechy - 12g.

Orzechy kroimy na malutki kawałeczki. 
Wszystkie składniki wkładamy do blendera i miksujemy.

Makroskładniki:
283kcal, T: 53,1 W: 23,1 B: 19,5. !!!





2. Apple pie.

- jabłka - 140g.
- cynamon
- woda - 150ml.
- miód - 10g.
- jogurt grecki - 100g.

Jabłka kroimy na mniejsze kawałki.
Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i miksujemy.

Makroskładniki:
224kcal, T: 6,3 W: 36,3 B: 7,8.




3. Pear and chocolate.

- gruszka - 125g.
- czekolada - 40g.
- jogurt grecki - 75g.
- mleko - 175g.
- przyprawa do piernika

Gruszkę kroimy na mniejsze kawałki.
Czekoladę kroimy na malutki kawałeczki lub ścieramy na tarce.
Wszystkie składniki łączymy i blendujemy.

Makroskładniki:
424kcal, T: 21,5 W: 44,3 B: 13,4. !!!




4. Nutella shake.

- banan - połowa(u mnie 45g.)
- odżywka białkowa - 10g.
- kakao - 5g.
- masło orzechowe - 15g. 
- mleko - 210ml.

Wszystko wrzucić do blendera i zmiksować.

Makroskładniki:
284kcal, T: 12,5 W: 23,8 B: 18,8




5. Oreo shake.

- jogurt grecki - 70g.
- mleko - 120ml.
- kakao - 5g.
- miód - 35g.
- aromat wanilinowy

Wszystko wkładamy do blendera i miksujemy.

Makroskładniki:
243kcal, T: 5,2 W: 40,5 B: 7,6




!!! = te przepisy musicie wypróbować!

Jeżeli podobał Wam się post to zapraszam do obserwacji kanału! :)
A jakie są wasze ulubione shake? ^^
Podzielcie się tym koniecznie w komentarzu.

8 komentarzy:

  1. WOW! SUper pomysly! :) Bardoz mi sie podoba to ze jest tego tak duzo! Duzo do wyboru! Oreo shake najelpszy! :p Pozdrawiam! :)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję Twoje przepisy. Uwielbiam takie proste, efektywne i smaczne shakes. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ;)
      Nie lubię za bardzo kombinować w tej kwestii na codzień :)

      Usuń
  3. Super, ze masz wypisane kalorie - przynajmniej można sobie to z pełną świadomością wypić ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi takie słowa czytać ;)
      Zawsze mi takich rzeczy brakowało na blogach z tego też powodu u siebie postanowiłam je wprowadzić ^^
      Pozdrawiam :)

      Usuń