niedziela, 4 września 2016

DZIĘKUJĘ bardzo! 1 MIESIĄC bloga! PODSUMOWANIE!

Witam Was bardzo serdecznie ma moim blogu i dziękuję za wszystko ^^

Z reguły nie lubię takich postów ale muszę przyznać, że jestem dosyć wzruszona ;)

Minął dopiero miesiąc, a już tyle osób się przewinęło przez tę stronę.
Osobiście nie liczyłam nawet na to, że dobiję to 1000 wyświetleń a tutaj bam!
Jest już prawie 3000 tysiące :D

Na tą piękną miesięcznicę postanowiłam wstawić małe podsumowanie oraz "osobiste" podziękowania dla niektórych osób ^^


Oto podsumowanie :) 
Myślę, że wynik jest wspaniały :)
Wyże zawsze następowały w dni gdy dodawałam posta. Niemniej jednak niże także są niczego sobie :D
Pamiętam, że największa ilość jednego dnia to było prawie 500 osób!
Kurcze ta światowość. Ta świadomość, że tyle osób przeczytało już Twoje słowa, jest nie do opisania :)
Nie wiem czy dla innych blogerów to też jest duży wynik. Może dla niektórych nie... ale dla mnie to jest genialny wynik! Taki, którego na prawdę się nie spodziewałam :) 

Dziękuję Wam za to ;) 

Szczególne podziękowania dla:

Moja pierwsza 8 obserwatorów :D
Dziękuję Wam za zaufanie ^^ 

Teraz czas na nowe postanowienia i na dalszą pracę!
Mam nadzieję, że więcej osób pokusi się o obserwację ;)
Plan na następny miesiąc: Dobić do 20 obserwatorów! :D 
Mam nadzieję, że mi pomożecie ;)

DO NASTĘPNEGO SŁOWA!!!

5 komentarzy:

  1. Wow takich statystyk w pierwszy miesiąc można tylko pozazdroscic. Oby tak dalej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow takich statystyk w pierwszy miesiąc można tylko pozazdroscic. Oby tak dalej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i mocno trzymam kciuki za dalsze sukcesy!!

    OdpowiedzUsuń