piątek, 23 grudnia 2016

METAMORFOZY! Inspiracje! 8 niesamowitych PRZEMIAN sławnych ludzi! (PL)

ANNA GUZIK

Polska aktorka. Występuje w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. Zagrała w wielu produkcjach filmowych jak i telewizyjnych.Jakim cudem Anna Guzik tyle schudła?- Zaczęłam ćwiczyć i mądrzej się odżywiać. Po prostu zmieniłam nawyki - mówiła Anna Guzik w rozmowie z Faktem.


EWA FARNA

Polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka.Komentarz Ewy odnoście wagi i odchudzania w magazynie "Shape":- Akcja SHAPE uświadomiła mi możliwość wyboru innej drogi – drogi dbania o siebie i poświęcania sobie uwagi. Nauczyła mnie... zdrowego egoizmu. Może się wydawać, że myślenie o sobie jest charakterystyczną cechą artystów, ale tak nie jest: czasami w nawale zajęć zapominam o sobie. Nie miałam wakacji od trzech lat, wiele rzeczy robię pod presją: czasami musiałam tworzyć, bo taka była potrzeba rynku, a nie moja. Żyję pod presją, ciągle robię coś dla kogoś. Propozycja od SHAPE i to, co się potem ze mną działo, uświadomiło mi, że zaniedbałam siebie, przestałam myśleć nie tylko o przyjemnościach, ale i powinnościach wobec siebie samej. 


KATARZYNA ZIELIŃSKA

Polska aktorka i piosenkarka.- Ważyłam chyba z 65 kilogramów. Teraz ważę 52 kg i nie ma szans, żebym ważyła mniej. Jest mi dobrze z tym i naprawdę codziennie jem kolację - zdradziła Agacie Młynarskiej w programie "Jaka ona jest".

Wiem, że w moim przypadku, w moim zawodzie odpowiednia figura jest bardzo ważna, ale zrobiłam to dla siebie tłumaczy gwiazda.- Ja lubię zjeść, ale w genach mam to, że jak bardzo dużo zjem to ulubione jeansy muszę niestety na chwilę odstawić, nie popadam w chore diety, bo nie potrafię - wyznała w programie.Gratulacje dla Pani Kasi, przede wszystkim za wolę walki oraz zdrowe podejście do tematu.


KAROLINA SZOSTAK

- Jem zdrowo, ale nadal bardzo się ograniczam. No i zaczęłam regularnie ćwiczyć – dodaje zadowolona.

Polska reporterka, dziennikarka sportowa i prezenterka telewizyjna.- To nie jest dieta, tylko post leczniczy dr Dąbrowskiej. Przez sześć tygodni oczyszczałam organizm, pijąc jedynie soki warzywne i jedząc m.in. ogórki, marchewkę i pomidory. Nie było łatwo. Gdybym zjadła coś niedozwolonego, to cały post musiałabym przerwać – mówi nam Karolina.

Uwielbiam tą Panią za to co dokonała. Na prawdę genialna metamorfoza i przykład na to, jak bardzo zmienia się twarz po odchudzaniu. Karolina Szostak zawsze była bardzo ładną kobietą ale teraz jest już piękna!


KAROLINA GILON

Prezenterka telewizyjna, która wystąpiła w Top Model oraz Miłości na bogato.

- Dieta, treningi - głównie crossfit, ale też ćwiczenia kardio. Teraz staram się utrzymać tę sylwetkę, ponieważ nie ukrywam, że też jestem "obciążona" genetycznie: nie należę jak to mówią do cienko czy chudokościstych, więc bez przesady. Robię to z głową, staram się mieć zdrowe, zadbane ciało - mówi modelka w rozmowie z TVN.Dieta pudełkowa, bo dowiedziałam się, że najważniejsze jest liczenie kalorii, czyli żeby jeść codziennie tyle samo kalorii, przez co nasz metabolizm się nakręca i w momencie, kiedy pozwolisz sobie w sobotę na pizzę, to nic takiego się nie stanie. Swoje grzeszki kulinarne staram się poprawiać na siłowni - zdradziła celebrytka.Brawa za fajne podejście do diety i treningu.


!!! WESOŁYCH ŚWIĄT !!! 



Snapchat: Lalania97
Instagram: Lalania97

9 komentarzy:

  1. Miałam okres, gdy ważyłam trochę więcej i szczerze mówiąc, do schudnięcie musiałam po prostu dojrzeć ;) Schudnięcie samo w sobie to mało problematyczna rzecz: gorzej za zmianą nawyków.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie ^^ Zgadzam się w 100% ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się podejście pani Zielińskiej :) zdrowy rozsądek przede wszystkim :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie różnice w wyglądzie twarzy! Ciało wiadomo, zmienia się, ale zawsze gdy oglądam takie metamorfozy to podziwiam zmiany widoczne na twarzach. Niektórzy wyglądają jak zupełnie inne osoby;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo :P
      Chociaż oglądając sporo takich przemian zawsze ciekawe jest to, że jedna twarz bardzo się zmieni a druga leciutko.
      Fakt, faktem gdy schudnie się dużą liczbę kilogramów to ta twarz zawsze się zmieni. Niemniej jednak dla niektórych to nowa twarz ^^

      Usuń
  5. łał :D nawet nie bylam świadoma ich przemian :D <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by pomyślał, że można tak bardzo się zmienić zrzucając kilka zbędnych kilogramów. Sama, zaliczam się osób otyłych i bardzo chciałabym zrzucić zbędny balast, ale nie wiem jak... Czy powinnam zdecydować się na wykupienie cateringu dietetycznego w tym miejscu: https://www.lightbox.pl/katowice?

    OdpowiedzUsuń